lauantai 25. heinäkuuta 2015

Vuokatissa olllaan!

Noniin, eilen tultiin tänne Vuokattiin taas. Tuntuu et vastahan me oltiin täällä mut siitä on jo vuos :o. Lähettiin eilen ajamaan kotoo joskus 9.30 pari kertaa jouduttiin kyllä kääntymään takasin koska mä olin unohtanu ensin uikkarit ja salivaatteet ja sit tajusin et mul ei oo sukkia mukana xd. Pysähdyttiin kolme kertaa. Oltiin perillä täällä katinkullassa joskus 19 jälkeen. Illalla mentiin vielä Julian kaa ulos hetkeks. Tänään ollaan oltu kylpylässä, käytiin Sotkamossa ja sit oltiin illalla Julian kaa. Nyt ollaan vaa lagattu. Otettiin tänään myös pari asukuvaa ja kuvattiin mun (Aijun) viimeaikasista ostoksista videoo joka onkin jo itseasiassa youtuben puolella.


IMG_0463 IMG_0464 IMG_0465 IMG_0471 IMG_0479 IMG_0481 IMG_0482 IMG_0487 IMG_0493 IMG_0504 IMG_0528 IMG_0517

Tässä vielä video joka kuvattiin tänään: 


<3: Alexandra ja Maria

4 kommenttia:

  1. Mistä toi ihana karvanen neule on minkä sait siskoltas?

    VastaaPoista
  2. Ihania kuvia matkaltanne, varmaan oli kivaa. Ootte myös kauniita ja kiva video.

    VastaaPoista
  3. No voihan vitsi, olin mun perheen kanssa just samaan aikaan Sotkamossa.. Ois ollu kyllä ihana törmätä teihin jossain :)

    VastaaPoista