lauantai 21. toukokuuta 2016

Sheinside

Maria

Pari viikkoa sitten Sheinside pyysi mua tilamaan heiltä pari tuotetta. Tilasin kaks vaatetta, jotka vähän arvelutti mua. Ne ei niin mun tyylisiä oo, mutta tykkäsin kuitenkin. Pitää keksi tilaisuuksia käyttää niitä, varsinkin toi musta kaksosainen asu vähän haastellisempi. Toki niitä osia voi käyttää erikseenkin ja niitä shortseja aijon ainakin käyttää muidenkin paitojen kanssa. Se kesämekko pääsee ainakin käyttöön kesän juhliin!
Kengät on lainattu Aijun kaapista ja se toimi kans kuvaajana :)


IMG_2111IMG_2119IMG_2150
IMG_2170IMG_2173IMG_2182

Oon nyt ollut viikonlopun Tervakoskella Aijun luona. Oltiin eilen Annin ja Aijun kaa pitkästä aikaa kolmistaan. Ollaan oltu ala-asteen alusta erottamattomia, mutta nykyään nähään aika harvoin. Asun kuitenkin tunnin matkan päässä ja kaikilla muita menoja. Mutta silti aina kun nähään niin kaikki on aina niin kuin ennen. :) Eilen oltiin picnikillä, grillattiin ja juteltiin yömyöhään. Tänään nukuttiin Aijun kaa pitkään ja käytiin pitää Annille seuraa sen työpaikalla. Huomenna oon Annin kaa kun Aijulla töitä. Noi vaan paiskii töitä jo, mutta mä en saanut ees kesätöitä... Saitteko te?





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti