maanantai 3. marraskuuta 2014

TENERIFFA

Maria: 
Moi! Olin viikon Teneriffalla ja nyt haluan tehdä siitä teille postauksia. En oo vielä ihan varma miten toteutan tän. Mulla on nimittäin joiltain päiviltä paljon kuvia, ja joiltain päiviltä ei melkein yhtään. Eli saatan laittaa parin päivän asiat yhteen postaukseen, tai sitten omaan. Tässä on ainakin sen verran paljon tekstiä että taidan laittaa tän ihan vaan yhteen postaukseen.

1.PÄIVÄ:

Lähdettiin sinne 25pv, eli lauantaina. Heräsin aamulla joskus yheksältä, pakkailin vielä joitain tavaroita ja söin. Mulla oli ollut edellisenä iltana kaikkien aikojen kriisi koska mun passi ei ollut siel missä muistin sen olevan. En ollut ees vaivautunut ennen kattoo et kai se on siellä. Se kyllä löyty myöhemmin, se oli jäänyt mun iskän yhteen laukkuun. Mutta olin joutunut kääntämään huoneeni suunnilleen ympäri joten sitä siistin vielä vähän aamulla. Mutta muistakaa tarkistaa aina hyvissä ajoin ennen reissuun lähtöä että kaikki tärkeät asiat on kunnossa!

IMG_0940
Lähdettiin muistaakseni joskus yhdentoista aikaan lentokentälle. Meiltä ei onneks kestä kun vähän päälle vartti ajaa sinne. Vietiin meiän auto johonkin erilliselle parkkipaikalle ja saatiin sieltä bussikuljetus kentälle. Siellä mentiin viemään matkalaukut ja mentiin turvatarkastuksesta. Ei onneks piipannut, mutta ne katto mun käsilaukun. En tiedä mitä siel oli muka näkynyt, mutta ei siel tietenkään mitään ollu niin päästiin jatkamaan matkaa. Istuskeltiin kahvilassa ja jonkin ajan päästä lähdettiin sitä lähtöporttia kohti. Päästiin koneeseen niin ei kyllä jännittänyt yhtään. Yleinsä mua on aina koneessa jännittynyt, mutta mulla ei oo kyl viime reissusta kun alle puol vuotta niin muistin miten se meni. 
Lento kesti jotain 6h. Kuuntelin musaa, luin ja avasin jopa koulukirjat. Mun piti lukea tänpäiväseen ruotsin kokeeseen, joten siinä oli ainakin mukavasti aikaa. Toisaalta aina kun avaan ruotsin kirjan mua alkaa väsyttää aivan suunnattomasti ja yritin siinä vähän nukkuakkin. Ainiin saatiinhan me sitä lentokone ruokaakin siellä. Nam! Se sämpylä oli hyvää, kaikkea muutakin maistoin mutta en saanut alas enempää. En oo yleinsä kauheen nirso mutta eieiei hyi...

IMG_0955 IMG_0961 IMG_0964 IMG_0968
Oli hienot maisemat kun laskeuduttiin Teneriffalle, aurinko oli just laskemassa. Siinä vaiheessa kun oltiin haettu laukut ja päästy bussiin joka vei meiät hotelliin, niin aurinko oli jo laskenut ja oli pimeetä. Päästiin meiän hotellille ja meiän "huoneistoon", mikä olikaan. Se siis ei ollut niiku perus hotellihuone vaan niiku pikku kämppä. Siinä oli pikku säätämistä, mutta lopulta päästiin syömään iltapalaa ja nukkumaan. Vaikka kello olikin sillon jo seuraavan päivän puolella vielä aikaerokin mukaan laskettuna. Aikaero oli siis -2h.

Toivottavasti piditte! Saa antaa näihin jotain ehdotuksia, jos sellasia löytyy :)

♥: Maria

5 kommenttia:

  1. Ootteko voittanu lotossa kun matksustatte nyt niin usein?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :'D Totta! Meki käydän kyl n.3-4 kertaa ulkomailla vuodessa

      Poista
    2. Olin Lontoossa äidin kanssa ja se oli mun rippilahja. Täällä oltiin iskän, äitipuolen ja mun veljen ja pikkusiskon kaa. Tähän matkaan ollaan kerätty rahaa pari vuotta, ja meidän lapsien synttäri ja joululahja rahoista on osa mennyt matkasäästöön. Ei, ei olla voitettu lotossa :)

      Poista