tiistai 16. joulukuuta 2014

Joulusuunitelmia

Maria

8 päivää joulu aattoon! Vika viikko koulussa tänä vuonna, ihanaa kohta loma. Meillä oli tänään viimeinen koe, joka ei kyllä edes ollut kunnon koe. Niikuin sanoin siinä yhdessä postauksessa, että mulla alkaa nyt panostus. On muuten tuottanut tulosta. Sain just matikankokeesta 9+, johon luin ihan hulluna. Muutenkin on ollut suht paljon kokeita viime aikoina ja pari esseetä kirjotettavina. Kaikista tullut 8 tai yli. :)

Mun joululoma on jo aika suuniteltu, mun on vaikea olla yhessä paikassa lomalla. Olen ekan joululoma viikon iskällä, Helsingissä ja sitten menen äidille, Tampereelle. En oo vielä varma mitä aijon tehdä uutenavuotena, joko meen varmaan Tervakoskelle tai Aiju tulee Tampereelle. Oon suunitellut jo pari muutakin reissua Tervaan, että tulee taas varmaan matkusteltua aika paljon. Yritän kuitenkin olla kotonakin ja levätä mutta noh se jää sitten nähtäväks.

En oikein tiiä mitä odotan eniten joulusta. Tottakai se tunnelma, ruoka ja lahjat. En oo kauheesti lahjatoiveita esittänyt tänä vuonna. Mulla on tällähetkellä puhelimena samsung galaxy s 3 mini, joka on vähän huonossa hapessa. Ei mua ole paljon haitannut näytössä olevat halkeamat tai naarmut, mutta toi näyttö muuttu viime viikolla vihreäksi, enkä nää enään värejä (muutakuin sen vihreän) mikä on kieltämättä hiukan häiritsettävää. Toivon uutta puhelinta joulu&synttäri lahjaksi ja toivottavasti jonkun saisin ton tilalle.

En oo varma mitä aijotaan tehdä jouluaattona ja päivänä. Joulupäivänä tulee sukulaisia ja aattona syödään ja availaan lahjoja. Jouluperinteet on kuitenkin vähän erilaiset, mitä ne oli joskus ennen, eikä uusia perinteitä ole saatu vielä muodostettua. Kuitenkin kun vietetään joka toinen joulu iskällä, ja toinen äidillä.
IMG_2029

Minkälaisia joulusuunitelmia teillä on? Ja minkälaisia lahjatoiveita ootte esittänyt? :)

♥: Maria

3 kommenttia:

  1. Mie kans toivon uutta puhelinta! Joulun vietän kotona :)

    VastaaPoista
  2. Sama täällä, siis kotona ollaan ja ei mulla oo ees sisaruksia, ni vanhempien kanssa vaan. : / Ois kyl kiva, jos ois jotain pieniä siskoja ja ne uskois viel pukkiin ja tonttuihin, ni pääsis itekki kertoo niille kaikkii tonttusatuja ja hiiviskelee ikkunan taakse tonttulakki päässä! : D Mut näillä mennään! : )

    VastaaPoista
  3. Kiva kuulla sun joulusuunnitelmia. :) Mä oon kotona jouluaaton ja joulupäivänä meen iskälle ja oon siellä uuteen vuoteen asti. :) Joululahjaks toivon jotain kirjaa/kirjoja ja korviksia ja tietysti suklaata :)

    VastaaPoista