sunnuntai 14. kesäkuuta 2015

Lukio odottaa..

Alexandra

Otsikosta joku saattoikin jo päätellä että pääsin siis tossa pari viikkoa sitten peruskoulusta. Ja tää fiilis on oikeesti ihan mahtava. Yläaste meni ihan sairaan nopeesti siis vastahan seiskaluokka alko :o. Tässä nyt kun tätä kirjotan niin tästä 15 minuuttia niin saan tietää pääsinkö sinne lukioon mihin haluan Hämeenlinnan Lyseon lukioon siis.  Mua jännittää ihan sairaasti koska tiedän että petyn niin pahasti jos en pääse sinne.. Mutta ei sen enempää koulujutuista. Koska nyt on kesäloma en jaksa ees vaivata päätäni millään koulujutuilla.
       Mulla oli keskiviikkona eka työpäivä K-Marketissa jätskikiskalla. Oli oikeesti tosi kivaa vaihtelua olla töissä eikä se jätskipallojen pyöritys niin raskasta oo. Oon siis koko loppukesän töissä tai onhan mulla tietty vapaapäiviä. Asiasta kukkaruukkuun nimittäin ostin tänään uuden koneen nimittäin Macbook Airin <3 Ostin tän lukioo varten koska kaikki tehään nykyään koneella. En voi ymmärtää kuinka kone voi olla näin nopee! APUA 6 MINUUTTIAAAAA.... Tästä postauksesta tuli ehkä sekavin ikinä mutta toivottavasti saitte jotain selvää :D

     Kello on 8.30 (11.6) ja mun pitäs lähtee kohta töihin. Mutta oli pakko tulla kirjottamaan tähän postaukseen, kun äsken katoin tulokset........... Jaaaa MÄ PÄÄSIN Hämeenlinnan Lyseon lukioon!!!
Oon unohtanu julkasta tän postauksen, mutta nyt on siis jo sunnuntai (14.6) ja huomenna mun pitäs mennä aamulla ottamaan Lukio paikka vastaan. Ja sit mulla onkin ti-pe töitä.  

5 kommenttia:

  1. Pääsikö Maria minne halusi ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. pääsin! Medialukioon medialinjalle, mikä mulla oli ensimmäisenä yhteishaussa :)
      -Maria

      Poista
  2. Mikset menny Tervaan lukioon Aiju ?:D onnee molemmille!

    VastaaPoista