maanantai 9. toukokuuta 2016

Kaverin vaatekaappi on aina parempi

Maria

Tiedättekö sen tunteen kun mietitte aina miksi kavereilla on niin kivoja vaatteita vaatekaappi täynnä, mutta itseltä ei meinaa mitään päälle pantavaa löytyä? Kun viime viikon keskiviikkona olin mun kaverilla Idalla niin minä ja kolme muuta tyttöä sännättiin vaihtamaan vaatteita. Ja kumpa voisin sanoa omistavani nämä vaatteet kun teen tämän asupostauksen... Mutta valitettavasti en, koska ne on Idan. Kengät on sentään mun!

Kun käytiin Miljan kanssa hakemassa Aiju metroasemalta niin napattiin samalla parit kuvat. Miljan ja Idan kaa tulee kyllä kuvailtua tosi paljon ja mulla on monelta kuvausreissulta kuvia joita haluaisin lisäillä tänne. Ehkä voisin tehdä jonkun koostepostauksen niistä jos haluatte nähdä? :)


9.4 IMG_4359 IMG_4368 IMG_4384

4 kommenttia:

  1. Nää on kyl ihan sika kivoja kuvia! Toivottavasti saan kuitenki pitää mun vaatteet vielä itelläni :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Harmi jos ne hävii.. no ei kyl sä saat ne pitää ;)

      Poista
  2. Joo koostepostaus ois kiva :)

    VastaaPoista