sunnuntai 8. toukokuuta 2016

miniloma

Maria

Viime viikko oli ihanan rento ja keskiviikkona päästiin pitkän viikonlopun viettoon. Meidän koulu yhdistyi parista lukiosta kymmenen vuotta sitten, joten sen kunniaks juhlittiin Medialukion synttäreitä. Pukukoodia noudattaen tultiin mekot päällä kouluun keskiviikkona. Meillä oli Melugaala, jossa palkittiin parhaita mediatöitä.

9.3

Gaalan jälkeen lähdettiin mun kaverille Idalle, joka oli viime koeviikolla luvannut tarjota pullakahvit jos saa hyvän numeron maantiedosta. Voitte päätellä saiko, mutta ainakin hyviä korvapuusteja oli! Olin leiponut sinne Kinder-kakun, jota olin kokeillut jo pääsiäisen aikoihin, mutta se oli niin hyvää että piti tehdä uudestaan. Ohje täältä.
9.7 

Aijukin löysi tiensä Idalle ja vaikka suurinosa mun koulukavereista ei ollut mun parasta kaveria tavannut niin nyt oli ja hyvin tulivat toimeen! :) Syötiin ja juotiin kahvia ja illalla lähdettiin katsomaan futista. Yöks mentiin Aijun kaa meille.

9.9 

Torstaina Suski tuli meille. Mentiin Suskin ja Aijun kanssa meiän lähellä olevalle rannalle ottamaan aurinkoo ja oli kyllä ihanan lämmintä! Ostettiin mansikoita ja ne oli yllättävän halpoja. Maksoi alle 2e Helsingissä, mutta kun eilen ostin mansikoita Tampereelta niin sain maksaa 6e..

9.1 9.2

Oli kivaa pidennetty viikonloppu, mutta huomenna paluu kouluun.. Ei onneks kauheen montaa viikkoa niin alkaa kesäloma <3 Nauttikaa näistä lämpimistä säistä!




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti