tiistai 3. toukokuuta 2016

Pitkästä aikaa

Maria

Kirjoittaminen tuntuu niin oudolta. Nykyään kun kirjotan jotain koneella niin se on esseitä kouluun ja nyt pitää oikein yrittää kirjottaa sillä rennolla otteella millä ennenkin. Siitä on yli puoli vuotta kun tänne blogiin on mitään julkaistu, mutta se tuntuu paljon pidemmältä ajalta. Tämä ei oo välttämättä mitään comeback, mutta mua on jo monta viikkoa tehnyt mieli kirjoittaa ja jakaa kuvia tänne. Syy miksi oon miettiny tätä niin kauan on se, että mietin vaan että jaksanko mä sitten jatkuvasti postailla. Nyt päädyin siihen tulokseen, että kun mua tekee mieli kirjoittaa postausta niin miksi en kirjoittais? Eihän se keneltäkään pois ole.

img 1 
img 2 

Mun elämä on muuttunut aika lailla siitä kun viimeksi kirjotin. Aloitin lukion aika pelokkaasti mutta kertaakaan en oo katunut valintaani hakea Helsingin Medialukioon. Mä oon vaan niin onnellinen että pääsin sinne! Oon saanut ihania ystäviä sieltä, mun numerot on jopa noussut ja mulla on (useimmiten) motivaatiota nousta sängystä ja kulkea se tunnin koulumatka. En muuten ala selittelemään miksi ei olla kirjoiteltu tänne, mutta mulla ainakin suurin syy on se, että koulu vie multa niin paljon aikaa. Arkipäivisin on muutenkin ongelma saada aika riittämään kaikelle niin ei siinä aikaa ole kirjoittaa postauksia.. Mutta katotaan nyt jos saisin ylimääräsen ajan käytettyä osaksi tähän.

Oon myös nykyään isosisko! Mun pikkusisko syntyi joulukuun lopulla ja onhan se niin ihana ja sulonen. Mun ystävät on pysynyt muualtakin kuin koulusta, vaikka liian harvoin ehitään nähdä. Poikaystävä on myös kuvioissa ja ens viikolla tulee meidän vuosipäivä. Aika menee niin käsittämättömän nopeasti, että se on melkein pelottavaa...

img 4 img 5

Postauksen kuvat on kahelta eri kuvauskerralta. Nykyään käyn usein kavereiden kanssa kuvailemassa ja kiva päästä laittaa niitä kuvia tännekkin. Toivottavasti teistä moni on seurannut mua instagramissa marruuz niin ootte aika hyvin pysynyt perillä mun elämästä! Toivottavasti ette oo jo kokonaan unohtanut tätä blogia. Oon kaivannut teiän kommentteja paljon, eli kommentoikaa ja kyselkää niin vastailen! (Etukäteen kyllä sanon, että mun pikkusiskosta ja poikaystävästä en tänne aijo paljoa kirjotella, että älkää pettykö jos ette saa kunnon vastausta)

Nyt alan tekemään läksyjä ja huomisen päivän korvaaviatehtäviä! Heihei :)

4 kommenttia:

  1. Ihanaa saada lukea uusi postaus pitkän tauon jälkeen :) Usein olen tässä blogissa käynyt kurkkaamassa kuulumisia mutta hiljaista ollut. Täysin ymmärrettävää, että lukio vie paljon aikaa ja jostain täytyy tinkiä.
    Kiva kuulla, että koulussa on mennyt hyvin ja uusia ystäviä tullut elämään. Ystäviä ei koskaan ole liikaa. Niin ja onnittelut tietysti pikkusiskosta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, kommentti piristi ja innosti kirjottamaan uutta postausta! :)

      Poista
  2. Ihanaa kuulla,onnea siskosta! itkeekö se paljon yöllä, toivottavasti saat nukuttua...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Ja kyllä se jonkun verran itkee mutta harvoin siihen herään :D

      Poista