tiistai 28. kesäkuuta 2016

I should have known from the start

Hei!

Olin koko viime viikon Tervakoskella mun kavereiden kanssa. Olin suurimaksi osaksi Annilla ja yhden yön Aijulla. Lähdin maanantaina Tampereelta bussilla ja Anni tuli mua skootterilla vastaan. Vähän huvittavan näköistä oli viedä matkalaukkua skootterin kyydissä, mutta no me keksitään aina ratkaisut kaikkeen. Oli tosi kiva viikko ja oli ihanaa viettää näiden tyttöjen kanssa laatuaikaa. Kouluaikana kuitenkin on vain viikonloput ja ei päästä kunnolla viettämään aikaa porukassa. Anni ja Aiju kävi töissä, mutta en mä yksin jäänyt. Ne on samassa työpaikassa, joten niiden työvuorot on aina eriaikaan.
Juhannuksen olin siis myös Tervakoskella. Juhannuksen kunniaks tehtiin uusia perunoita ja kanaa. Käytiin myös soutelemassa ja katsomassa Puuhamaan kokkoa.
Sunnuntaina tulin kotiin, heitin matkalaukun lattialla ja makasin sängyssä loppupäivän. Voitte arvata kuin pahat univelat mulla oli tosta viikosta. Mentiin jokailta nukkumaan joskus 4 aikaan ja heräsin 12. Käy niin pahasti sääli Annia ja Aijua kun niillä oli parina aamuna aamuvuoro.

Oltiin muistaakseni keskiviikkona kuvailemassa Annin kanssa. Tässä kuvia siltä päivältä.


IMG_9012 IMG_9018 IMG_9020 IMG_9026


Miten teiän juhannus meni? :)

1 kommentti:

  1. Wow oot ihan hurjan kaunis näissä kuvissa ! Toi asu, meikki ja hiukset.. kaikki matchaa niin kivasti <3

    VastaaPoista