sunnuntai 19. kesäkuuta 2016

Laivalla

Maria

Olin tiistaista torstaihin risteilyllä mun perheen kanssa Ruotsissa. Parissa kohtaa mietin että miks lähdin mukaan, mutta loppuenlopuks oon ilonen et lähin.
Oon tottunut olemaan kavereiden kanssa tai ainakin aina jonkun yhteyden päässä niistä. Laivalla heitä ei ollut ja netti toimi vaan välillä. Ylitin todellakin itseni, kun hankin itselleni sieltä seuraa. Tutustun helposti ihmisiin, mutta en oo ikinä ennen noin randomisti tutustunut. Menin juttelemaan kahdelle nuorelle ja nyt voin sanoo että löysin kavereita. Toivottavasti ollaan tekemisissä myöhemminkin.
Ylitin myös itseni toisellakin tavalla. Kuljin Tukholmassa yksin ja eksyin vaan kerran! Mua pelottaa liikkua yksin pelkästään vieraalla paikkakunnalla. Ja nyt kuljin kartan kanssa vieraassa maassa ja kaupungissa. Tosiaan kerran eksyin, mutta löysin itteni aika pian taas kartalta. Eikä se ollut edes tylsää olla yksin, niin kuin olin pelännyt. Viihdyin hyvin yksin pari tuntia kiertelemässä kauppoja ja katselemassa maisemia.


IMG_8901 IMG_8938
IMG_8941 IMG_8953 IMG_8956 IMG_8960
Olin siis yksin Tukholmassa ja mun paras kaveri oli toi kartta. En oo ees ikinä suunistanu missään kaupungissa paperisen kartan avulla. Muut meidän matkaporukasta meni Gröna Lundiin. Mä halusin mielummin kiertelemään kauppoja, joten menin  keskustaan.

IMG_8986 IMG_8987 IMG_8992

Mä mietin, että tekisin tosta reissusta videon. Kuvasin sieltä pari pätkää ja voisin näyttää samalla mitä ostin. Mutta en oo varma onko sellasta tulossa.

Miten te ootte ylittänyt itsenne viime aikoina?

2 kommenttia:

  1. Ostosten esittely video olis tosi kiva!

    VastaaPoista
  2. Kivoja kuvia ! Nyt rupes tekee hirveesti mieli Ruotsiin :) Mä ylitin itseni hyppäämällä jääkylmään veteen isolta kalliolta, vaikka yleensä inhoan korkeita paikkoja :)

    VastaaPoista