torstai 2. kesäkuuta 2016

Kosmetiikka uutuuksia

Maria

Uskon että kaikki meikkiä käyttävät tietää tämän ongelman. Kun meikit loppuvat.. ne loppuvat kaikki samaan aikaan. Ja meikit ei kuitenkaan ole kauhean halpoja, vaikka itse käytän kuitenkin markettimeikkejä. Nyt alkoi näyttämään siltä että peitepuikko oli ihan lopussa, naamarasva oli ollut lopussa jo varmaan kuukauden ja meikkivoidetta säästelin vain tärkeisiin päiviin. Nyt on taas osa vakiomeikeistä täysinä puteleina ja tili tyhjänä. Vielä ripsiväri pitäisi ostaa. Kertokaa jos teillä on joku tosi hyvä suositus ripsiväriksi!

Ensimmäisenä ja oikeastaan ainoana uutena tulokkaana on Nivean miesten after shave balm. Te, jotka ette ole tästä aikaisemmin kuullut niin ootte varmaan vähän ihmeissänne. Kuulin tästä ensimmäistä kertaa NikkieTutorials -nimiseltä Youtube kanavalta. Eli tätä after shave balmia on verrattu laadukkaisiin meikin pohjustuvoiteisiin. Tämä maksaa alle 10e, joten ajattelin että pakko sitä on testata. Tän takia, jopa pesin meikit ja meikkasin uudestaa, jotta voin teille jonkun mielipiteen kertoa. En voi vertailla, koska en oo ennen omistanu mitää pohjustuvoiteita, mutta tykkään tosta. Meikkivoidekkin tuntui ihan erilaiselta iholla ja pysyi meikki hyvin. Suosittelen siis testaamaan!

IMG_8736 IMG_8737

Sitten kosmetiikkatuotteet, jotka mulla oli jo ennestäänkin. Oon käyttänyt monta vuotta Lumene Natural Coden meikkivoidetta. Käytän sävyä 11 ja toivon, että kesällä toi ei ole liian vaaleata mulle. En kuitenkaan uskaltanut ottaaa tummempaa, sillä en halua käyttää liian tummaa meikkivoidetta.


IMG_8738

Sitten peitepuikko, jota oon käyttänyt myös jo kauan. Maybelline New York - Fit me, sävyssä 15. Ostin myös ihan normaalin rasvan Nivealta. Mun naama ei tarvitse mitään erikoisia rasvoja, joten toi käy oikein hyvin. Toi on myös hyvää, sillä sitä voi käyttää koko vartaloon.
IMG_8739 IMG_8742

Löytyykö teiltä jotain luottomeikkejä, joita ostatte aina vaan uuden putelin? 

4 kommenttia:

  1. Mä käytän tota samaa rasvaa (siis nivea softia), ostan sitä aina uuden putellin ku on loppumassa, oikee luotto. Mul on myös toi sama lumenen meikkivoide, mustakin toi on tosi hyvä! Luotto ripsarina mulla on käytös Maybelline - The Rocket Volum Express.

    VastaaPoista
  2. Suosittelen Maybellinen - The Rocket Volum Express ripsiväriä, mulle oikea luotto! Mulla on myös toi sama Nivea soft rasva ja Lumenen meikkivoide, tykkään molemmista paljon. :)

    VastaaPoista
  3. Mulla on toi sama nivea soft, ja meikkivoide! Todella hyviä molemmat, varsinkin toi rasva on ihan luottotuote. Suosittelen Maybelline - The Rocket Volum Express ripsaria!

    VastaaPoista