sunnuntai 5. kesäkuuta 2016

What I would do to feel alive

Maria

Oon varmaan jokasessa viime postauksessa puhunut koulun loppumisesta, joten nyt en kerro samoja juttuja. Mutta meillä oli torstaina kokeidenpalautukset. Oli ihanaa herätä aamulla ennen herätystä ja saada laittautua ilman kiirettä. Mulla ei ollut enää koetta, joten mentiin Idan kanssa koululle vain syömään ja hakemaan kokeita.

Mun numerot on noussut lukiossa. Vaikka yleinsä pelotellaan lukion laskevan numeroita, mutta mun kohdalla se ei pidä paikkaansa, ainakaan näin ekana vuonna. Viimenen jakso ei mennyt ihan yhtä hyvin kuin aikaisemmatkin. Oli jakson aikana ja koeviikolla motivaatio vähän poissa, mutta ihan hyviä numeroita nää silti on. Pääasia on kuitenkin että kaikista pääsin läpi! Ei oo ekan vuoden aikana kertaakaan tarvinnut mennä uusintaan.

Käytiin palautusten jälkeen ottamassa parit kuvat. Ei lähdetty kauemmaks koulun takapihaa, mutta ehkä ihan hyvä, sillä pian alkoi sataa kaatamalla. Mulla on oma ihana hovikuvaaja, Milja. Milja osaa oikeesti ottaa hyviä kuvia ja ohjeistaa mihin katon ja missä pidän jalkoja. Jos ikinä tarviitte kuvajaa juhliin, niin ottakaa Miljaan yhteyttä :D Miljan instagram on : miljv

Lupasin laittaa myös muiden mun kavereiden instagramit tähän, jotka oli mukana kuvaamassa. Alempana näkyy kuvakin Evestä, ja hänen ig on : evelinadamb
Ja sitten toinen Milja, jonka ig on : milbejau

IMG_8215 IMG_8203 IMG_8199 IMG_8259
IMG_8550 IMG_8528

Te, jotka käytte koulua, miten teiän vuosi on mennyt? Tuliko hyviä numeroja? :)

4 kommenttia: