lauantai 20. elokuuta 2016

kouluviikko

Eka kokonainen kouluviikko takana! Viime vuonna viikot tuntu kuluvan niin nopeasti, mutta viime viikko meni hitaasti. Ehkä se sitten taas vauhdittuu, kun tottuu arkeen. Mulle aamuherätykset ei oo paha, mutta mun pitäis päästä aikasemmin nukkumaan. Ajattelin, että nukkuisin viikon univelat nyt viikonloppuna. No viime yönä olin mun kaverilla yötä ja ilman herätystäkin oltiin kaikki hereillä puol yhdeksän. Ja nyt väsyttää. Jos huomenna nukkuis pitkään, ehkä..

Kurssit on alkanut ihan hyvin ja mun lukujärjestys on onneks helppo. Ihan samanlaista motivaation määrää mulla ei opiskeluun ole, kun olin kesällä kuvitellut (ja toivonut). Mutta eiköhän tää tästä! Mun lempikurssi tällä hetkellä on kuvis15, joka on meidän koulussa valokuvauskurssi. Oon omistanut noin 3 vuotta järjestelmäkameran ja ehkä vihdoin oppisin säätämään sen asetuksia. Postauksen kolme alimmaista kuvaa otin kurssin tehtävään "liike". Jossa harjoitellaan liikkeen tallentamista eri suljinajoilla. 

IMG_9364 IMG_9393 IMG_9470 IMG_9476 IMG_9483

Yritän tänään vielä tehdä läksyjä ja loput sitten huomenna. Ja maanantaina kouluun.. Tosiaan mulla on onneks helppo lukkari. Kaksi kymmenen aamua ja pääsen joka pv aika aikaisin. 

Miten muiden koulu on lähtenyt käyntiin?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti