maanantai 10. marraskuuta 2014

Helsingissä!

Olin viikonloppuna mun iskällä Stadissa. Lähdin sinne Annin kanssa perjantaina iltapäivällä junalla. Anni meni siis Marian iskälle yöksi. Perjantaina en tehnyt enää oikeen mitään. Lauantaina heräilin joksus 10 aikaan, laitoin itteni valmiiks ja lähdettiin Verkkokauppaan Jätkäsaareen. Käytiin ostamassa mulle uusi kamera Olympus Pen Mini e-pl 6. Oon oikeesti niin rakastunu tohon kameraan, siis se on niin kätevän kokoinen ja laatu on tosi hyvä! Kuvan se ottaa todella nopeasti ja videoissa automaattitarkennus♥ Ainoa huonopuoli jonka keksin on se että kamera korostaa todella paljon värejä. Joten sisällä, jossa on vähäkään keltainen valo niin kamerassa se näyttää entistä keltaisemmalta. Verkkokaupasta lähdin ratikalla keskustaan, steissiltä otin metron Vuosaareen Marialle. Anni oli just lähtemässä kun pääsin Marialle. Laitettiin toi kamera kuvauskuntoon ja lataukseen. Lähdettiin kuvailemaan joten tässä kuvasaldoa:


P1010051 P1010049

Toppi - New Yorker
Neule - H&M
Farkut - Only
Kengät - Warp
P1010032P1010015 P1010016
P1010031

Tässä vielä kolme ensimmäistä osaa mun dailyvlogeista:







Käykää muuten katsomassa Tiian blogi: http://sannatiia.blogspot.fi/

♥: Alexandra

2 kommenttia: