sunnuntai 9. marraskuuta 2014

Teneriffa, Perjantai

Maria

Herättiin taas vähän aikasemmin jotta ehditään syödä aamupalaa. Tällä kertaa ei otettu aamupalaa mukaan, mutta meille oli järjesetty aikaistettu aamupala. Eli siellä oli hedelmiä, leipää ja mutta, muttei ihan samanlaista tarjontaa kun sillä "oikealla aamupalalla". Mentiin bussilla taas jtn puol toista tuntia sinne kaupunkiin missä tämä Loro park oli, en tietenkään muista nimeä :´). Siellä saatiin meidän oppaalta rannekkeet ja mentiin kiertelemään. Loro park on siis eläinpuisto, joka oli alunperin papukaija-puisto. Sen takia siellä oli paljon papukaijoja. Siellä oli eläimiä mitä en muissa eläintarhoissa ole nähnyt. Tosin en mä kauheen monessa eläintarhassa ole ollutkaan. Ihan uutena mulle tuli Vesisika. Mä en ees tienny et semmosia on olemassa, se näytti mun mielestä aivan hamsterilta, joka on vaan reilusti ylikasvanut. 

Sitten olikin jonkin ajan kuluttua kotiin lähdön aika. Nukahdin jossain välissä matkaa. Ja kun heräsin mulla oli vähän huono olo. Siitä on monta vuotta kun oon oksentanut automatkan takia. Ja kun pääsin bussista pois niin noh oksensin. En tiiä mitään kauhempaa kun oksentaa, oikeesti hyi. Päästiin hotellille ja jäin vaan makoilemaan kun muut lähti altaille. Sitten pakottauduin itteni kylpyyn ja laittautumaan. Sillä mähän en vikaks illaks tänne jää. Pääsin kylvystä ylös ja mitähän muuta kun pääsin tuijottelemaan pönttöä. Siinä sitten hetken ryhdistäydyin, pesin hampaat, meikkailin ja lähdettiin meren rantaan. Pikkasen alko olla jo nälkä kun päästiin illalliselle. Nopeesti huono olo kaikkoskin ja sain syötyä hyvin. Jäätiin vielä kattomaan hotellin ilta showta. Meidän hotellilla juhlittiin halloweenia, joten siellä oli joku halloween show, jossa oli bändikin soittamassa. Siellä oli myös sellanen kuristaja käärme, jonka kaa sai ottaa kuvia. En mä oikee mitää aatellu, menin vaan sinne ja kysyin et saisinko koklaa. Tajusin vasta siinä hetkessä ku tunsin et se käärme liikkuu ja se paino on mun käsillä että hei se on käärme. Pelkään nimittäin yleinsä ihan kuollakseni käärmeitä. Harmi ettei mulla oo siitä kuvaa mutta :D.

IMG_1243 IMG_1253 IMG_1255
IMG_1278
IMG_1258 IMG_1280 IMG_1301 IMG_1310 IMG_1329 IMG_1343 IMG_1502 IMG_1506 IMG_1368 IMG_1388 IMG_1389 IMG_1396 IMG_1403 IMG_1410 IMG_1430 IMG_1450 IMG_1461 IMG_1466 IMG_1476 IMG_1478 IMG_1364 IMG_1481 IMG_1496 IMG_1511 IMG_1519

Lauantaista ei tuu enään postausta. Sillon vaan kävin aamulla vielä rannalla ja sitten pikkuhiljaa lähettiin lentokentälle. Se kuustuntia siellä lentokoneessa ei jotenki tuntunu nyt niin pahalta. En kyllä nukkunut yhtään, mutta katsoin yhen leffan mun veljen tabletilta. Käytiin vielä mäkin kautta hakemassa ruokaa, koska kaikilla oli nälkä ja kotona ei ollut mitään ruokaa. On se vaan aina niin ihanaa päästä omaan huoneeseen matkan jälkeen. Kyllä mä tota lomaa ja lämpöä kaipaan, mutta ihan kivaa olla kotonakin :3. 





♥: Maria

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti