torstai 25. joulukuuta 2014

X-mas

Maria

Moi! Ja hyvää joulua. On se outoo että joulu-aatto menee paljon paljon nopeemin kun pienempänä. Pienenä heräsi aikasin ja ootti just iltaa enemmän. Meillä meni eilinen niin että heräsin joskus 8 syömään puuroa. Aa rakastan riisipuuroa ♥. Sitten menin takasin nukkumaan, huomaamattani nukuin 14. Ei ollut tarkotus nukkua niin pitkään ja vähän harmitti et meni ohi joulurauhanjulistus ja lumiukko yms. Sitten vaan katoin telkkaa ja olin koneella. Ruokana meillä oli kinkkua, salaattia ja pariisinperunoita. En tiedä miksi mutta pariisinperunat kuuluu meiän jouluruoka perinteisiin. Eilen meillä ei ollut mitään laatikoita, koska me lapset ei niitä oikein syödä. Tänään meille tulee sukulaisia niin tänään syödään sitten laatikoitakin. Sen jälkeen oli vielä jälkkäriä eli joulupullia, joulutorttuja, pipareita yms. Sen jälkeen päästiin avaamaan lahjoja.
Tietenkin ootin lahjoja, mutta kun on vähän vanhempi niin tajuaa että jokatapauksessa ne lahjat saa jossain vaiheessa. Mun pikkusisko oli kyllä aika innoissan :´). Olin ollut vuorokauden ilman puhelinta, sillä mulle piti vaihtaa sim-kortti. Tän takia tiesin että oon saamassa uuden puhelimen, mitä odotinkin paljon. Sain iPhone 5c:n pinkkinä ja oon ihan rakastunut. Ensinnäkin toi väri on niin söpö, hyvä kamera ja muutenkin kyllä! Toi mun vanha puhelin oli niin huonossa kunnossa että :´D. Sain myös suklaata, kynttilän, termos-mukin, leffalipun, lahjakortin millä pääsen laskettelemaan Messilään. Tossa ei oo kuitenkaan kaikki lahjat, saadaan tänään vielä kai jotain ja sitten äidillä. Oon kyllä tyytyväinen :3. Illalla katottiin vielä Yksin kotona 2, ja katsoin myöhemmin ite sen ekan.
IMG_2093.CR2 IMG_2123.CR2
Käytiin tänään Suskin kanssa kuvailemassa. Oli muuten kylmä! Okei mun asu valinta ei ollut mikään kauhean lämpimin. Tossa on pari kuvaa otettu myös tällä mun uudella puhelimella. Noissa joissain kuvissa toi aurinko tuli tohon tollai tyhmästi.

IMG_2133.CR2 IMG_2138.CR2 IMG_2140.CR2 IMG_2153.CR2 IMG_2162.CR2 IMG_2165.CR2 IMG_2226.CR2 IMG_2237.CR2 10866858_824985444209921_483802842_n 10877518_824985490876583_1397504665_n

♥; Maria

4 kommenttia:

  1. Tehkää joululahjojen esitteöy videoo youtubee? :)

    VastaaPoista
  2. Mistä toi paita on? Ja voitko tehdäjoululahjojen esittely videon? :)

    VastaaPoista
  3. Mistä toi paita on ja näkyykö siitä läpi?

    VastaaPoista
  4. Mistä toi paita on ja näkyykö siitä läpi?

    VastaaPoista