maanantai 9. maaliskuuta 2015

Make up store

Maria:

Mun on pitänyt kirjottaa tää postaus jo tosi kauan aikaa sitten. En ees muista kauan siitä on. Viikot menee niin nopeesti etten pysy perässä. Kk varmaan? Mutta kuitenkin, olin saanut äidiltä synttärilahjaksi lahjakortin sellaiseen Make up storen meikkijuttuun Sokokselle. Eli ihan ammatti meikkaaja meikkasi mut ja sitten sain valita 60e arvosta meikkituotteita. Tykkäsin siitä tosi paljon, ja sain hyviä vinkkejä yms. Se meikkaaja oli myös tosi mukava.

IMG_2372.CR2 IMG_2373.CR2 IMG_2374.CR2 IMG_2380.CR2 IMG_2378.CR2 IMG_2379.CR2 IMG_2376.CR2

Noi otin sieltä. Yhteentä tuli pari euroa yli 60, mutta äiti makso sitten sen :D Oon tykänny noista kaikista paljon. Toi huultenrajauskynä ei oo ihan sen värinen mitä toivoin, se vois olla vähän nudempi. Ärsyttää vaan jo valmiiks kun tykästyin tohon meikkivoiteeseen, enkä raaski ostaa ton loputtua uutta. Vaikka ei toi mitenkään kalliimmasta päästä (30e muistaakseni), mutta silti kirpasee mun meikkibudjetista...


Siinä kuvia mitä otin meikkauksen jälkeen. Oon yrittänyt monta kertaa tehdä tota silmämeikkii ite, mutta ei.. Harjottelua harjottelua ja ehkä se vielä sieltä joskus :D


Tein viime vklp meikkivideon, mutta sain sen nyt vasta ladattua. Käytän siinä noita tuotteita.


♥: Maria

3 kommenttia:

  1. Sä oot tosi taitava laittaan noita meikkejä :) Ja vaikka oot tosi luonnonkaunis muutenkin, niin saat erilaisilla tavoilla meikattuna ilmeikkyyttä ja sellaista, vaikee sanoo mutta vähän räväkkyyttäkin tai rauhallisemmalla meikillä tunteikkuutta :)

    VastaaPoista
  2. Oot ihan sairaan nätti ilman meikkiäkin :)

    VastaaPoista