tiistai 17. maaliskuuta 2015

Kuvia puhelimesta #2

Maria:
En tiiä miks mulla oli semmonen käsitys, että olisin just vähän aikaa sitten tehnyt tälläisen postauksen. Voi johtua siitä että nykyään täällä blogin puolella on niin paljon enemmän kuvia puhelimesta, mutta liittyen johonkin aiheeseen. Mutta tarkistin nyt niin enhän mä oo tehnyt kun sen yhen. Valitsen näistä vaan nää "tapahtumiin" liittyvät. Sillä ne kuvat jotka oikeesti täyttää ton puhelimen kuvakansiot niin ei välttämättä oo niitä kauneimpia. Puhun nyt niistä kaksarikuvista ja kavereiden lähettämistä edustavista kuvista, joita kukaan tuskin haluaa nähdä. Tai ei ainakaan tule näkemään.

1.Olin ensimmäistä kertaa elämässäni lätkäpeliä katsomassa, ilves - blues. Ja ilvestä kannattamassa ;)
2. Piia oli meillä 3. Oltiin yh:n tunnilla käymässä Eduskunnassa 4. Ja liikassa luistelemaassa :D
 1. Hiihtolomalla olin käymässä Tervan koulussa 2.&3. Ja kävin myös mun vanhassa koulussa Tampereella ja sen jälkeen mentiin keskustaan kahvilaa 4. Katinkultaan, siitä onkin oma postaus alempana
1. Suskin kaa meillä 2. Tampereella 3. Oltiin liikuntapäivänä kiipeilemässä. Oli ihan sika kivaa ja pitää päästä uudestaan! 4. Olin auttamassa mun vanhan luokan (Tervassa) laskiaisriehassa.

 1. Justimusfilmsin Juho ja Sami oli meiän koulussa puhumassa somesta :) 2. Avattiin Suskin kaa skoba kausi :D 3. Olin mun kaverin Katrin synttäreillä Tampereella. Meillä oli teemana Ninja Turtles xd. 4. Käytiin Suskin kaa yks päivä koulun jälkeen rannalla ihailemassa tätä ihanaa säätä ♥

Tässä tää, näitä on tulossa lisää. Ja useemmin luultavasti. En nykyään jaksa enään raahata mun järkkäriä oikein minnekkään mukaan. Eihän tällä puhelimella ihan yhtä hyvii kuvii saa, mutta harvoin sitten sillä järkkärillä tulee oikeesti kuvattuakaan. Yritän varmaan saada kuvattua teille taas Mydayn tässä joskus. "Tässä joskus", eli voi mennä aikaa, mutta yritän parin viikon sisään. :D

Nauttikaa tästä ihanasta säästä! ♥

♥: Maria



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti