lauantai 11. huhtikuuta 2015

rento viikonloppu

Maria

Uskokaa tai älkää, mutta mulla on kerrankin viikonloppu kun mulla ei oo mitään suunitelmia. Perjantaina kävin koulun jälkeen kaverilla, mutta sen jälkeen tulin himaan ja vaan olin. Nukuin tänään kahteen, kunnes mut herätettiin syömään. Mulla oli parilta viime viikolta niin paljon univelkaa, että vieläkin ne vähän painaa. No onneksi voin pyhittää huomisenkin aamupäivän nukkumiselle. Toisaalta ei kauhean kannattavaa rikkoo unirytmiä mutta enköhän mä sen taas saa kuntoon jossain vaiheessa. Mun pikkusisko on tän viikonlopun iskällä, joten ajattelin olla kerrankin hyvä sisko ja viettää sen kaa aikaa. Käytiin ulkona kuvailemassa koska siellä oli niin hieno ilma. Iskä avas tänään grilli-kauden, tuntuu melkein kesältä jo! Sain myös huoneen siivottua tänään. Huomenna pitäis vielä pestä pyykkiä ja kouluhommiakin olis tehtävänä. Ehkä saan itteni raahattua huomenna lenkillekkin, jos on ees jotenkin samanlainen päivä kun tänään. 

Maisema kuvat on otettu järkkärillä, mutta asukuvat puhelimella. Että jos huomaatte eroa laadussa niin siitä johtuu :D.

IMG_2442.CR2 IMG_2438.CR2 IMG_4774 IMG_4754
takki - Vero Moda
huivi - Vero Moda
toppi - H&M (ei oikein näy kuvassa)
hame - H&M
sukkikset - H&M
kengät - H&M
aurinkolasit - Gina Tricot

Kertokaa miten te ootte viettänyt/viettämässä viikonloppuanne? :)

♥: Maria

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti