sunnuntai 29. maaliskuuta 2015

Viikonloppu

Maria

Aiju tuli meille perjantaina. Olin just lopettelemassa mun siivousta ja pesin just lattiaa kun Aiju soitti ovikelloa. Perjantaina tehtiin ruokaa, lihapullia tomaattikastikkeessa ja spagettia. Jälkkäriks tehtiin kahta eri suklaamoussea. Valkosuklaasta ja maitosuklaasta, en oo varmaan koskaan syönyt mitään noin hyvää. Oli niin makeeta ettei voinut syödä paljoa kerralla mutta ehkä se on vaan hyvä :´D.
Katettiin pöytäki oikein hienoks ja syötiin hyvää ruokaa ja juteltiin. Illalla mentiin viel Suskin kaa ulos ja käytiin hakemasta mäkistä ruokaa ja syötiin se ulkona. 

Lauantaina herättiin ensin 7 aikaan ja käytiin viemässä koirat ulos. Tultiin takaisin nukkumaan ja heräiltiin joskus 11 aikaan. Syötiin aamupalaks suklaamoussea ja croisantteja, mä join cappuccinoa ja Aiju kaakaota. Laittauduttiin ja lähettiin Itäkeskukseen. Kerroin edellisessä postauksessa mun ostoksista. Mulla oli ollut jalassa mun nilkkurit joten jalkoihin alko pikkuhiljaa sattumaan ja kun tultiin kotiin niin äkkiä kengät pois ja pieni lepotauko. Illalla tehtiin taas ruokaa, tällä kertaa kanakeittoa. Kuvattiin siitä video ja se on alempana. Suski ja Mira tuli meille syömään sitä ja jälkkäriks tehtiin creme brulee:ta. Oli vähän ongelmia sen liekkijutun kanssa mutta ei poltettu taloa ja saatiin sokerit sulatettua. Käytiin saattaa Mira metrolle ja suski meni samalla kotiin. Laahustettiin Aijun kanssa puoli kuolleena takasin meille, ja kyllä me siitä sitte piristyttiin. Vaikka Aiju menikin nukkumaan pari tuntia aikasemmin nukkumaan kun mä. 

Tänään saatiin nukkuu pitkään kun mun veljen vuoro oli viedä koirat ulos. Herättiin joskus 12 ja mentiin syömään. Siivoiltiin ja Aiju pakkas sen kamat. Se lähti tossa pari tuntia sitten ja nyt oon vaan siivoillut ja kerrankin mun huone on tosi siisti!. Tein perjantaina room tour-videon ja voin senkin laittaa tohon postauksen loppuun. Kävin kans koirien kaa aika pitkällä lenkillä. En vaan tajunnu että tuolla metsässä on noin märkää niin kengät meni märäks, mutta kyllä ne siit kuivuu. Pitkään aikaan ei oo nyt onneks kokeita joten voi ottaa aika rennosti. Läksyjä kyllä pitäis vielä tehdä tänään ja jotain ruokaa ehkä mutta saa nähdä jaksanko :D.


meidän gurmee ateria, meikkasin Aijun, mäkki picnikillä, lauantaina lähös shoppailee


ja tän aamun aamupala :D




♥: Maria 

13 kommenttia:

  1. Maria oot laihtunut ihan hurjasti :o

    VastaaPoista
  2. Maria oot aivan mahtava ihminen!♥ Osaatte molemmat vlogata ja blogata :'D

    VastaaPoista
  3. ootte varmaa joskus kertonu, mutta kuinka pitkii ootte? :)

    VastaaPoista
  4. Aivan ihania postauksia❤️Tykkään tosi paljon lukea tätä blogia ja tykkään katsella teidän videoita❤️

    VastaaPoista
  5. Voitte käydä katsomassa minun blogia nimellä byhennakatariina.blogspot.fi :)

    VastaaPoista