lauantai 28. maaliskuuta 2015

Nahkatakkinen tyttö

Maria

Oltiin tänään Aijun kanssa Itäkeskuksessa. Mun piti ostaa jo syksyllä itselleni nahkatakki, itseasiassa jo monta vuotta sitten mutta en oo sitten vaan ostanut. Nyt sain iskältä rahat tuohon ja mentiin etsimään mulle kivaa takkia. Löydettiin toi Vero Modasta. Siinä vieressä oli ihana huivi, jota oli pakko kokeilla ja se sopii mun mielestä hyvin ton takin kanssa, niin ostin sitten senkin.

Samalla reissulla mukaan tarttu myös kynsilakka, pussi aurinkolaseille että ne ei naarmuttuisi, sekä sukkia. Mulle sukat on melkein kertakäyttö tavaraa. Voisko joku joskus selvittää minne ne aina häviää? Ainiin, ostin myös Maybellinen Fit me - peitepuikon. En kuitenkaan ottanut näistä kuvia, mutta pyysin Aijua että se kuvais ton nahkatakin mun päällä.

P3280015 P3280017 P3280019 P3280020

Takki maksoi 39.95e ja huivi 16.95 ja molemmat on siis Vero Modasta. 

Ootteko käynyt Stockmannin Hulluilla päivillä? Me käytiin tänään, muttei sieltä mitään löytynyt. Tai löytyi muttei ollut tarjouksessa. Oli niin kauheet ruuhkat niiden tarjouskorejen lähellä, ettei ees raaskittu mennä niitä penkomaan. Mutta oletteko te tehnyt jtn löytöjä, vai onko Hullut päivät mielestänne yliarvostettuja? Mä pidän niitä vähän yliarvostettuina.

♥: Maria

1 kommentti:

  1. Musta hulluilla päivillä parasta on just se et kaivaudut oikee kunnolla sinne ihmisten keskelle ja haistelet niitten hajuja ja tunnustelet vaatteita.

    VastaaPoista