tiistai 16. kesäkuuta 2015

Puhelimen kuvia #3

Maria

Taas puhelimeen on kertynyt paljon kuvia. Kameraa en nykyään enään koskaan raahaa mukana, sillä mun puhelimella saa ihan hyvänlaatuisia kuvia. Vaikkakin niitä ei ole blogiin yksinään kiva laittaa, koska ne on niin pieniä. Ja nykyään Aijulla on usein sen pienempi kamera mukana, joten en jaksa omaa ottaa. Tässä kuitenkin näitä kuvia puhelimesta, niin näätte vähän mitä oon puuhaillut.

Miksi muistan aina että siitä on vasta vähän aikaa kun oon viimeksi tehnyt tälläisen postauksen? Selasin äsken viimeisimpään ja tajusin että siitähän on tosi kauan! Muistaakseni mulle kävi näin viimeksikin. Joitain kuvia puhelimesta olen laittanut postauksiin, mutten varsinaista puhelin postausta.. No näitä tulee sitten varmaan aika paljon.

3 kollaasi 1
1. & 2. Meidän koulussa järjestettiin Spring promit.
3. Yseillä oli projekti jossa kampanjoitiin puolesta tai vastaan 75min oppitunteja. Me koristeltiin meidän kampanjapöytä ilmapalloilla. 
4. Tampereella vietettiin mun kaverin Emmin synttäreitä.
3 kollaasi 2
1. Näin Juliaa Tampereella ♥
2. Tää oli ihan normaalia meidän koulupäivissä. Tuolloin taisi olla varjovaalien äänestys kesken matikantuntia.
3. Kevät ja syksy on parhaat ajat lenkkeilyyn. Nyt on siitepölyä liikkeellä, joten se vähän vaikeuttaa.
4. Vietettiin Vappua kavereiden kanssa. 
3 kollaasi 3
1. Kesän ensimmäinen pehmis
2. Pidettiin piknik koskenrannassa, eväät oli hyvät mutta oli aika kylmä...
3. Äitienpäivänä oltiin perinteisellä piknikillä. Ennen perinteenä oli mennä Hämeenlinnaan, mutta koska äiti asuu nykyään Tampereella niin ei viitsitty sinne lähteä. 
4. Aiju oli meillä helsingissä.
3 kollaasi 4
1. Milla ja Julia tuli luokkansa kanssa Helsinkiin, joten nähtiin niitä ♥ (Huomatkaa että pullo on lasten shampanjaa. Tää kuuluu meidän neljän perinteisiin ja Milla ja Julia toi ton Vuokatista tuliaisiksi)
2. Olin seuraavana päivänä niiden mukana lintsillä. Tosin en käynyt yhdessäkään laitteissa, mutta söin hattaraa ja vahdin laukkuja. :D
3. Viimeinen köksäntunti, istutettiin perunoita.
4. Oli lämmintä!
3 kollaasi 5
1. Viimeisiä koulupäiviä peruskoulussa. Otettiin aurinkoa ja katottiin pesis peliä ♥
2. Mut ja Suski palkittiin "vuoden tulokkaiksi"
3. Viimeisenä koulupäivänä oltiin luokan kanssa Suomenlinnassa.
5. Ja lauantaina sain päättötodistuksen. Lukuaineiden keskiarvo taisi olla jotain 7.66 ja taideaineet laskettuna mukaan tasan 8. Ylpeä olen siitä ettei yksikään aine ollut 6, eli ruotsin nostin 7. Ja matikka mulla oli 9! 
3 kollaasi 6
1. Oli pakko verrata ensimmäistä koulupäivää 9lk viimeiseen.
2. Käytiin Suskin kanssa syömässä omien perheiden kanssa ja lähdettiin sen jälkeen bussilla Tervakoskelle viettämään päättäreitä.
3. Suski oli meillä yötä ja tehtiin meille aamupalaksi Amerikkalaisia pannukakkuja ♥ Ohjeen noihin otin Uinon blogista. Kannattaa kokeilla!
4. Aiju oli isällään ja olin sen kanssa yhtenä päivänä. Oltiin ulkona kuvailemassa.
3 kollaasi 7
1. & 2. Sitten lähdettiin Tallinnaan, josta Aiju itseasiassa kirjoitti postauksen. Selatkaa alempaan postaukseen!
3. Olin tosiaan ensimmäisen kesälomaviikon koiranvahtina kotona. Kyllä se ihan kesätöistä kävi, ja oon onnellinen ettei mun tarvii enään joka aamu herätä aikasin noiden kanssa ulos...
4. Kuva otettu pari sekunttia sen jälkeen kun sain tietää että pääsin medialinjalle, medialukioon. Hain sinne ensimmäisenä yhteishaussa ja en voi uskoa että pääsin! Eilen kävin ottamassa lukiopaikan vastaan ja nyt sen vasta tajusin. Tää tyttö on menossa syksyllä lukioon!
3 kollaasi 8
1. & 2. Lähdin viimeviikon torstaina Tampereelta Tervakoskelle. Olin siellä sunnuntaihin asti. Kumpa koko kesä olisi tälläistä mitä noi pari päivää oli. Ihanaa ♥
3. Aiju joutu mennä lauantaina töihin, joten mentiin sitä moikkaamaan ja ostamaan jätskiä. Tais muut asiakkaat vähän pelästyä kun siihen tultiin piristämään sitä. Hahhah no oli hyvää! :) 
4. Sunnuntaina lähdin sitten Anni mukanani Tampereelle, koska mun hyvällä ystävällä Katrilla oli rippijuhlat. Oli sen arvosta vaikka piti seuraavana aamuna puoli 8 lähteä jo Helsinkiin.

Oon siis jo ehtinyt matkustella Helsinki-Tervakoski-Tampere väliä aika paljon. Ei se mua haittaa, mutta kyllähän siihen rahaa kuluu. Juhannukseksi lähden taas Tervaan ja siellä oon jonkin aikaa. Aijula ei olekkaan töitä alkuviikosta niin varmaan tiistaihin asti ainakin. Meidän piti torstaina kuvata teille videota mutta ei ehditty. Viikonloppuna meillä pitäis olla aikaa siihen. Muutenkin meille tulee lauantaina blogille 3 vuotta täyteen

Kello alkaa jo olla kolme päivällä, joten pitää mennä tekemään jotain ruokaa. Tulin eilen kotiin Helsinkiin ja en oo muuta tehnyt kun nukkunut. Sen  verran tota univelkaa kerääntynyt jo. 

Nauttikaa kesästä ja toivottavasti tulis hyvät kelit taas pian! Kertokaa jos tykkäätte tämän tyylisistä postauksista.

♥: Maria


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti