tiistai 14. heinäkuuta 2015

Flunssa iski

Maria

Moi! Eipä oo musta taas vähään aikaan täällä kuulunu. Oon ollu äidillä Tampereella ja jotenkin vaan postailu jäänyt. Kesälomalla päivät vaan menee nopeesti ja ajankulkua ei ees huomaa. Kun alan muistelemaan mitä oon tehnyt niin tuottaa vaikeuksia muistaa ajankohtaa kaikille tapahtumille. Viime viikolla taisin olla aika paljon kotona, poikaystävä kävi meillä ja olin kavereiden kanssa. Käytiin katsomassa Avenger 2, jonka oon halunnut nähdä jo sillonkuin se tuli leffateattereihin. Mutta en oo vaan saanut aikaseks mennä. Se oli kyllä hyvä, suosittelen!

Muhun iski eilen flunssa ja olin jo ehtinyt unohtaa kuin kauheeta tää on.. En tuu kauheen usein kipeeks, viimeks tais olla flunssa talvella tai keväällä. Kurkku kipeenä ja nielaseminen sattuu, nenä vuotaa ja olo on vähän kuumeinen. En oo tosin mitannut kuumetta, että en ole varma onko mulla sitä. Oon nyt juonut eilisen ja tän päivän aikana paljon teetä ja kantanut nenäliinoja mukana. Toivottavasti tää tästä helpottais pian. Ei oikein jaksais lomalla sairastaa. Varsinkin kun en oo sellasta tyyppiä kuka jaksaa päivää pidempään istua kotona. Tänäänkin en malttanut olla kotona vaan menin kavereiden kanssa kaupungille. Huomennakin meen kai moikkaamaan Millaa ja Juliaa kun ne on Tampereella.

Me lähdetään ensviikolla Aijun kaa Katinkultaan! Ollan oltu siellä nyt kahtena edellisenä vuonna lomailemassa, varmaan jotkut muistaakin. Ollut aina yks kesän kohokohdista ja ootan sitä taas tosi paljon. Ollaan siellä viikko ja siinä ehitään toivottavasti tehdä paljon ja nähdä mahdollisimman paljon Millaa ja Juliaa. Milla ja Julia siis asuu siellä päin ja tutustuttiin Juliaan ensimmäisenä vuonna kun olin siellä ja Millaan viime kesänä. Mahtavia tyyppejä ja meillä on aina ihan super hauskaa! Välimatka vaan on niin pitkä että nähdään ihan liian harvoin. Mutta Katinkullasta tulee varmasti postausta ja videoita. Yleinsä ollaan tehty sieltä joka päivä videota, saa nähdä mitä nyt keksitään. Toivomuksia otetaan vastaan!

Mutta nyt etsin jonkun kivan leffan netflixistä ja juon mun teen loppuun ennenkun se jäähtyy.

Tässä pari kuvaa jotka otettu sillon kun oli oikeesti lämmintä. Näitä päiviä kaipaisin lisää kesään.. ♥

Onko kehenkään muuhun iskenyt vielä flunssa? Toivottavasti ei.

♥: Maria


1 kommentti:

  1. Kesälomat todellakin menevät liian nopeesti. Ihan huomaamatta syksy saapuu ja arki alkaa. Avenger 2:ta en ole nähnyt mutta ensimmäisen olen katsonut. Mä pidin ensimmäisestä Avenger leffasta tosi paljon. Oli ensimmäinen 3D kokemukseni samalla joten siitä ei voinut kuin pitää :)
    Kurjaa jos kesällä sairastuu. Menee lomapäiviä hukkaan ja flunssan iskiessä sen inhottavuuden muistaa vasta silloin.
    Tehkää jotain kivaa videota ja kuvia Katinkullasta. Teidän blogia on aina tosikivaa lueskella.

    VastaaPoista