sunnuntai 31. heinäkuuta 2016

koti kullan kallis

On se aina niin ihana tulla kotiin. Tulin tunti sitten Tampereelta, jossa olin viikonlopun. Vaikka perjaatteessa siellä on toinen kotini, mutta siellä kodin tekee enemmän ihmiset. Täällä minulla on oma huone, oma rauha ja kaikki omat tavarat omilla paikoillaan. Tänä kesänä oon huomannut viihtyväni paremmin kotona, kuin ennen. Oon paljon reissaillut, mutta parin yön jälkeen alkaa kaipaa omaa rauhaa. Tosin palaudun nopeasti ja parin tunnin yksinolon jälkeen oon taas valmiina menossa.

Mun isä, äitipuoli ja pikkusisko oli poissa pariviikkoa ja oltiin mun veljen kanssa täällä kaksin. Oli ihan kivaa huolehtia itse syömisestä, siivoamisesta tms. Ei se mitään uutta ole, mutta kivaa vaihtelua. Noin puolet ajasta olin muualla kuin kotona ja mun kavereita yöpyi myös meillä. Yhden yön sain viettää täysin yksin, myös ilman mun veljeä. Yksin kotona on kivaa, mutta nyt oon myös onnellinen että tänne taloon saa muutakin elämää. Olen myös väsynyt banaanikärpästen kanssa tappeluun ja luovutan keittiön mieluusti porukoille. Huomasin myös hiukan kaipaavani meidän koiran, Toivon ulkoiluttamista, Välillä se on pakkopullaa, mutta tänäänkin tuolla oli niin ihana ilma että sinne meni mielellään.



Siinä pari kuvaa puhelimesta, lisää mun elämää pystyy seuraamaan instagramista marruuz ja snapchatista marruux. Blogin päivitteleminen ja etenkin järkkärillä kuvaaminen jää usein aika vähälle, mutta someja päivittelen päivittäin. 

Tänään aijon vaan olla koneella ja NUKKUA. Oon viikonloppuna herännyt mun unirytmiin katsottuna sopimattoman aikaisin ja haluan vain huomenna nukkua pitkään. Viikonloppuna oli mun velipuolen konfirmaatio lauantaina ja itse rippijuhlat tänään. Tuli myös muisteltua omia rippijuhlia ja vaikea uskoa että niistä on jo kaksi vuotta!

Mikä on teidän mielestä parasta kotiin palaamisessa?


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti